Visita á exposición do Museo de Belas Artes da Coruña: "Picasso. Branco no recordo azul"

20 de Mayo do 2023
Asociación de amigos
Visita Picasso

?️Sábado 20 de maio

Saída ás 9:15 da mañá

Nº de prazas ofertadas 40

O Museo Etnolóxico organiza unha saída dende Ribadavia para visitar "Picasso. Branco no recordo azul", exposición que forma parte da programación temporal do Museo de Belas Artes da Coruña.

A inscrición, de balde, inclúe: transporte (Ribadavia-A Coruña-Ribadavia), entrada ao Museo de Belas Artes da Coruña e visita guiada a exposición "Picasso. Branco no recordo azul".

A data límite para a inscrición é o martes 16 de maio. A Inscrición pode realizarse chamando ao teléfono do Museo Etnolóxico: 988 78 87 20 ou no mail: mu.etnoloxico.ribadavia@xunta.es.

Aínda que a comida non está incluída, facilitarase unha opción con posibilidade de reserva a xente que o solicite.