Concurso: o mes de Abril na tradición

Confinamento,
Tradicións
Concurso
CONCURSO ABERTO DO 8 AO 20 DE ABRIL

Seguro que coñeces: refráns, ditos, cantigas, regueifas, contos populares, cancións sobre o mes de ABRIL:

o mes de abril e o tempo

o mes de abril e o campo
o mes de abril e o mar
o mes de abril e o tempo
o mes de abril e a natureza
o mes de abril e o traballo
o mes de abril e os amores...

se non coñeces ningún pois PREGÚNTALLE á túa avoa, avó, tío, veciña, veciño, tía, nai, pai, panda, familia ... porque abrazar non podemos pero falar por teléfono e vernos por videoconferencia iso sí.

COMO PARTICIPAR:

Despois FAI UN COMENTARIO sobre o mes de abril NESTE EVENTO DO MUSEO, podes facer varios comentarios por persoas que non teñan facebook poñendo o nome da persoa ou enviando un correo electrónico mu.etnoloxico.ribadavia@xunta.gal.

PREMIOS:

Toda a xente que participe entrará no SORTEO DE DOUS CATÁLOGOS do Museo Etnolóxico: “O calendario agrícola” e “Os catro elementos”, o sorteo será O 20 DE ABRIL POLA TARDE.

Admítense orixinalidades tanto na forma de envialo como no contido: editando unha foto, cun vídeo, cun audio ou simplemente escribindo; o considerado máis orixinal polo equipo do Museo terá un premio especial.

O Día 23 de abril Día do Libro EDITAREMOS EN LIÑA UN LIBRO COLOBORATIVO CON TODAS AS ACHEGAS.

DIFUNDE, COMPARTE ENTRE AS TÚAS AMISTADES E PARTICIPA

O resultado deste concurso foi a edición dixital dun libro comunitario, colaborativo e participativo:
O mes de Abril na tradición.

Descarga preme AQUÍ

#aculturasegue #euquedonacasa #aculturagalegasegue