Mentindo con mestría. Montaxes fotográficas de Agusto Pacheco (1948-1973)

14 de Novembro do 2023
31 de Xaneiro do 2024

Comisarios: Vítor Vaqueiro, Ánxel Huete e Manuel Pérez Rúa

Fondos: Museo Etnolóxico

Esta exposición ven da man de Vítor Vaqueiro, Ánxel Huete e Manuel Pérez Rúa, quen poñen o foco na fotomontaxe dentro do contexto galego a través das fotografías de Augusto Pacheco do fondo do Museo Etnolóxico.

Augusto Pacheco foi un fotógrafo que durante o século XX, puxo en uso esta técnica creando unha serie de imaxes que cada 28 de decembro, Día dos Santos Inocentes, acompañaban ás inocentadas publicadas no xornal ourensán de La Región.

Entre os anos 1948 e 1973, entre outras novas, identificáronse na cidade de Ourense pratos voadores, o ataque dun dinosauro contra a Ponte Nova ou o achado dunha fonte de petróleo no centro da cidade.

A exposición irá acompañada por un ciclo sobre fotografía e a construcción da realidade que terá lugar no Museo Etnolóxico.